Bra dag! <3333

 
Hej, först vill jag förlåta för det förra inlägget,fråga inte varför jag lade ut det, hehe......
De här bilderna är från idag då när jag och en av mina bästa kompisar Olivia va. Det började med att vi cyklade ned till en park som ligger nära stan. Där stannade vi och fotade lite, landskapet och naturen var så härlig där. När vi kände oss klara cyklade vi ned till Sibylla och köpte var sin mjukglass. De var super goda och vi behövde glass idag för det var så varmt ute. När vi hade äti
 
t upp de supergoda glassarna började vi cykla ut lite utanför stan till "Nossen", en sjö där det är fint att fota när det inte är så många folk där. Några av dessa bilder som vi tog idag kommer ut lite senare på bloggen idag eller imorgon för vi tog alla (nästan) foton på Olivias kamera
 
. Vi hade en super bra och rolig dag idag och jag hoppas vi kommer göra om det<33333
Olivia
2015-05-14 @ 18:47:13
URL: http://drommenivarastjarnor.blogg.se/

Super rolig dag bästa du! ;D <3

Svar: Absolut! måste göras om!!! <333
Stina Henriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0