Sommar vädret😀 kallt..

Här kommer några bilder från hur min sommar har varit hitills! Som ett förlåt till att jag har varit dåligt uppdaterad på bloggen!🌞😂👌Jag har badat! Denna dag var det 29°C I vattnet🌞🌞Jag och mitt kära fotbollslag har varit på Nils Liedholm cup! Där åkte jag banan båt! Super kul tills vi ramlade i.. det var 14°C I vattnet😱😂Somsagt vi ramlade i. Vi hoppade inte upp på bananen utan satte oss i båten som körde bananen. När jag skulle gå upp på båten blev jag biten av en haj... nej men jag skar mig på något vasst som satt på båten, bra jobbat Stina, bra jobbat...😂🔪Jag och min kusin har plockat blommor på midsommarafton till att göra kransar🌻🌼🌺🌸🌹🍀 Vi dansade runt midsommarstången, svin kul!🐗 Jag skulle ta bild på stången, men fokuset fokuserade på tjejen som stod framför😂😂Jag har badat igen, igen, igen och igen...
Just nu sitter jag inne och fryser för att det är mulet och blött ute💧💧🌂☁



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0