Liseberg👌🎡🎱🎠

 <a href="http://wƕww.bloglovin.com/blog/12569021/?claim=d76hgt5cy6h">Follow my blog with Bloglovin</a>

I Onsdags och i Torsdags var jag, min familj, mina kusiner, mormor och morfar och "halv kusin" pĂ„ Liseberg  (hehe blev mĂ„nga personer dĂ€r😂)!
Det var super kul, dock samtidigt som vi var dĂ€r höll Gothia cup pĂ„ sĂ„ det var en hel del tonĂ„ringar med dressar som sprang runt överallt dĂ€r😊. Vi hann Ă„ka mycket Ă€ndĂ„n!👌 
Första dagen hade jag ej mobilen med mig sĂ„ har inga kort dĂ€r ifrĂ„n pĂ„ Onsdagen. Torsdagen dĂ€remot hade jag mobilen men Ă„ ena sidan tog jag inte speciellt mĂ„nga kort dĂ„. Aja, ni fĂ„r de kort jag tog!!😀 Jag har bilder frĂ„n de andra dagarna vi var borta i Göteborg/ Vallersvik/ Ullared m.m.ocksĂ„, gilla detta inlĂ€gg om ni vill se de bilderna!đŸ˜ŠđŸ“·đŸ“·Jag och mamma Ă„kte sago-slottet eller vad det heter, hehe! BĂ€sta som finns pĂ„ liseberg😂😂Jag försökte ta en bild pĂ„ nĂ€r tĂ„get Ă„kte i nedförsbacke pĂ„ Balder men det gick för fort🎱😂Helix, favoriten!!❀❀ Har ingen aning om hur mĂ„nga gĂ„nger jag Ă„kte den, prövade bĂ„de att Ă„ka lĂ€ngst bak och lĂ€ngst framâ˜ș!Det roligaste och bĂ€sta var att jag vann en Express-pass-biljett!! Det finns ju ett spel man kan spela medan man stĂ„r i Helix kön, det vann jag med namnet Pippi LĂ„ngstrumpđŸ˜‚â€ TyvĂ€rr sĂ„ vann jag pĂ„ kvĂ€llen och vi hann inte Ă„ka igen, som tur skulle min "halv kusin" till Liseberg nu pĂ„ Tisdag igen med sin kompis sĂ„ han fick biljetten😊😊



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0