Härligt väder och trött😴🌞

Hej på er!
Förra veckan var det fint väder NÄSTAN hela veckan. Solen sken och alla fina blommor kom fram. Våra kaninen fick en liten rundtur på gården, de såg iaf ut som att de hade kul men vem vet..
Jag och två av mina närmaste vänner cyklade till en sjö nära där vi bor och tog lite fina foton. Det var super mysigt och det måste vi göra om!!!
Idag är det NP i samhällskunskap, inte super taggad direkt men jag får väl hoppas det går bra och inte är så svåra frågor.
Igår halv sju fick jag ett samtal av att en i fotbollslaget inte kände sig så kry så jag fick hoppa in och spela en match. Matchen började halv åtta så det var bara börja packa det jag skulle ha med mig... För mig på matchen kan jag nog inte säga att det gick så super bra, det var inte riktigt min dag igår. Men alla andra var super duktiga igår!!! 
Vill tipsa om en blogg: www.pandoliv.blogg.se
Det är en av mina bästa och närmaste vänner och jag vill att alla ska ta en titt på hennes blogg iaf💕💕💕💕💕❤❤❤
Robex Lundgren
2015-04-28 @ 08:57:19
URL: http://ghgumman.blogg.se/

fint

Svar: Tack ☺
Stina Henriksson

Sus
2015-04-28 @ 09:28:48
URL: http://www.oslofru.com

Så vackra bilder :)

Svar: Tack, vad snällt!!☺
Stina Henriksson

Alice
2015-05-14 @ 16:54:28

Mysigt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0