Längar😀

Hej på er, denna vecka har varigt lite blandade känslor, både bra och mindre bra. Veckan började med att jag var i skolan. Efter skolan cyklade jag ned till min gitarr lektion. Då tränade jag + några till inför en konsert som är på måndag, jag ska spela två låtar, det gick la bra! 
På tisdagen vet jag inte riktigt vad som hände, det var väl en helt vanlig dag i skolan... jo, det var fotbollsträning⚽
På onsdagen cyklade jag och min klass med till något ställe där vi fick prata om massa saker, när vi hade pratat färdigt cyklade vi ned till gymnasium och åt lite soppa. När soppan var uppäten cyklade vi till el-programet och fick koppla lite med lampor och så🔧🔨.
På torsdagen red några av oss i skolan, jag var en av dem, det gick väl bra... men ridning är nog inte riktigt min grej🏇.....
Fredagen,  idag, var det en ganska skön dag, den började med slöjd där jag gjorde klart allt jag hade kvar, efter det var det lilla aktuellt, sedan idrott. På idrotten var det bänkfotboll som var super kul. 
Nyss kom jag hem från ett utväckling samtal (inte super kul).
JAG ÄR SÅ TAGGAD. IMORGON ÄR DET KLASSRESA  (LISEBERG)😁😁😁🎢🎡🎠👌👌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0